niedziela, 29 kwietnia 2012

Rozdział 2

Po wyjściu z basenu pięciu zajefajnych chłopaków zagadało do nas.
-Hej dziewczyny !!!-powiedzieli.
-No hejka !!!-wykrzyknęłyśmy z radością.
-Co tam ???
-Spoko...
W tedy przedstawili się nam.
-Jesteśmy zespołem One Direction... Ja jestem Zayn Malik.
-Oooo to ten słodki !!!-szepnęła mi na ucho Klaudia.
Ja jestem Liam Payne.
-Oooooo to ten opalony - powiedziała Victoria.
Liam chyba to usłyszał bo spojrzał na Victorie i zaczerwienił się.
-Ja jestem Niall Horan.
-Ale ciacho powiedziała Aleksandra.
-Ja jestem Louis Tomlinson.
-O matko ale śliczny chłoptaś !!!-powiedziała Magda.
-Ja jestem Harry Styles.
I w tedy serce zaczęło mi szybciej bić !!! Czy to zauroczenie czy miłość ???!!! Chyba to drugie pomyślałam...
-Cześć Zayn jestem Klaudia co robisz dziś wieczorem ???
-Nic ciekawego...
- Tooooo może wpadniesz do mnie ???
-Ok a ad
Nie zdążył dokończyć a Klaudia powiedziała.
-Wejdź na www.klaup.pl tam zobaczysz !!!
-Ok śliczna !!!
No to mam już jedną parę...
-Hejka bella jak masz na imię ???
-Victoria.
-Pięknie , wpadnij do "Hotelu Pod Różami" dziś o 20.00 do pokoju 314.
-Ok.
To już drugą parę także mam.
-Cześć Niall jest Aleksandra idę dzisiaj do kina na komedie romantyczną , pójdziesz ze mną ???
-Yyyyyymm czmu nie...
-To świetnie czekam pod kinem Millenium o 17.30.
O matko czy ja nigdy nie znajdę miłości ???!!!
-Cześć lalunio jak masz na imię ???
-Magda
-Słodko , pójdziesz ze mną na dłuższy spacer po lesie???
- No nie wiem.... Oczywiście !!!!
-Świetnie !!!
Ja już usiadłam na ławkę. Bez nadziei. Oooo co ja jestem taka głupia że nikt nawet do mnie nie podejdzie ?!
-W tym momencie podszedł do mnie Harry.
-Cześć śliczniotko !!! Jak masz na imię ???
-Dżustina.
-Cudowne imię !!! A co ty masz taką smutną minkę ???
-Nie , po prostu rozmyślam...
-Mam pytanie pójdziesz ze mną do kawiarni dzisiaj ???
O matko co mam odpowiedzieć ???!!! Tak czy nie ???!!! Ale jednak odpowiedziałam tak.
-Tak , mam czas o 16.00.
-Świetnie !!! Przyjadę po Ciebie gdzie mieszkasz ??? Na ul.Słonecznej 15.
-Dobrze będę o 16.00.
-Będę czekać !!!-odpowiedziałam.
Teraz już wiem , to coś więcej niż zauroczenie !!! Ale co z tego wyniknie , zobaczymy.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz