niedziela, 29 kwietnia 2012

Rozdział 1

Była sobota obudziłam się rano jak zawsze o 6.00 i przywitałam się z moją świnką morską Balbinką. Potem się  umyłam i ubrałam. Poszłam do kuchni a tam czekało już na mnie śniadanie...
-Hej mamo !!!-Krzyknęłam.
-Cześć Dżustina.
-Muszę szybko zjeść spieszę się do Magdy.
-Dobrze o której wrócisz ???
-Wieczorem... Zamierzamy iść na lody i basen.
-Ok to miłego dnia Dżus !!!
-Dzięki !!!
Szybko pobiegłam do mojej psiapsiółki.
-Hej Magda !!!
-O hej Dżus nie myślałam że przyjdziesz tak wcześnie !!! Jesteś godzinę przed czasem !!!
-Sorki...
-Nie ma sprawy !!!
-Idziemy na lody !!!
-Mniam mniam !!!
I poszłyśmy na lody,było super zjadłyśmy po 2 gałki.
-Teraz chodźmy na basen - powiedziała Magda.
-Dobrze !!! Uff , ale dzisiaj upał !!!
-Wiem.... Dlatego idziemy na basen !!!
Szłyśmy na basen rozmawiając o nowej galerii która ma być wybudowana nie długo w naszym mieście.
-Będzie wielka !!!
-Wiem - odpowiedziałam.
I szłyśmy dalej teraz przez las. Gadałyśmy o nauczycielach z naszej szkoły. I tak minął czas...
-Doszliśmy !!!!!!! - Wydarłam się na głos.
-Super !!!!
Rozłożyłyśmy koce pod drzewami i nagle usłyszałyśmy.
-Dżustina , Magda !!!!
-Hymmmm ???  Kto nas woła ??? - Powiedziała Magda.
-To Aleksandra , Klaudia i Victoria !!! - Wykrzyknęłam.
-Hej Dżustina , hej Magda !!! Co tam u was ???
-Hejka u nas spoko - powiedziałyśmy razem z Magdą.
-Dajcie koce obok nas! - powiedziałam.
-Ok.
Okazało się że każda z nas ma już na sobie strój. Nie myśląc o kremowaniu się filtrem pobiegłyśmy do wody.
-Ok to na 123 skaczemy !!! 123 i hop !!!!!
-Super , wszystkie skoczyłyśmy do wody !!!
Po dwóch godzinach kąpieli wyszłyśmy z wody na koce. Okazało się że obok nas rozłożyło się pięciu fajnych chłopaków !!!
-Ale ciacho z tego blondyna-szepnęła mi do ucha Aleksandra.
-Mi się podoba ten z lokami !!! - powiedziałam.
-Magda coś nie spokojnie siedziała.
-Magda coś się stało ??? - zapytałam.
-Widzisz tych chłopaków co siedzą obok nas ???
-Tak...
-To to to jest One Directionnnn !!!!!!!!!!!!!!! Słodki jest Louis czyli ten co w środku siedzi !!!
-Ten zespół co mi mówiłaś ???!!!
-Tak !!!!
-O matko !!!
Szybko podeszłam do Klaudii.
-Klaudia widzisz tych chłopaków co siedzą obok nas ???
-Tak ten z czarnymi włosami !!! O matko ale słodziak !!! Oooooo !!!!!
-To jest zespół One Direction !!!
-Ten co Magda mówiła ???!!!
-Tak !!! Ja też byłam zdziwiona !!!
-Klaudia podeszła do Aleksandry.
-Aleksandra Ci chłoptasie co siedzą obok nas to One Direction !!!
-Wiem
-Ty wiesz !!!!
-Tak !!! Jak Magda mi o nich powiedziała to sprawdziłam na Google!!! Jest to zespół Brytyjsko - Irlandzki.
Każda z nas wiedziała już że Ci cholernie przystojni chłopcy to sławny zespół One Direction !!!
-Trzeba ochłonąć chodźcie do wody !!!- Powiedziała Klaudia.
-A mi podoba się ten opalony - powiedziała Victoria.
-Dobrze !!! - Odpowiedziałyśmy.
I tak poszłyśmy znowu do wody....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz